joi, 17 iunie 2010

Retro Style

Dupa parerea mea stilul retro este caracteristic fetelor cu o personalitate "nebunatica"dar tot in acelasi timp si celor cu o personalitate puternica din anii 60'si 80',dar bineinteles ca pot fi purtate si de noi.:)
Presupun ca multi dintre voi credeti ca retro e la fel ca vintage sau este vintage. Ce vreau sa spun este ca hainele retro se deosebesc foarte usor de cele vintage prin simplul fapt ca acesteaprovin din anii 60',80'iar designerii croiesc des aceste haine facandu-le nelipsite din garderobele oamenilor,nefiind atenti la toate detaliile.In schimb cele vintage au stilul anilor 20',30',40' sunt croite cu diferite cusaturi si intarituri cat mai rezistente in acele timpuri iar unii designeri renunta a face haine atat de rezistente,hainele vintage fiind mai rar gasite in magazine.Totusi cu un pic de speranta la unele magazine se vand haine originale de la bunica (si nu e o gluma) pastrandu-se originalitatea lor.Dar sa revenim la retro style.Popularitatea hainelor retro creste, deoarece preturile sunt destul de mici.Daca facem comparatie cu o haina de designer si una retro putem spune ca cele retro sunt mai avantajoase..Alti factori al cresterii popularitatii se mai datoreaza desenelor,printurilor si al culorilor mai mult neon dar totodata si a nonculorilor alb si negru.Vara aceasta in materie de ochelari,se poarta cei retro avand culorile ramelor de diferite culori si designul sau vechi.
In materie de rochii de mireasa,sunt foarte cautate cele retro oferind un plus de feminitate "puternica", eleganta, gratie persoanei care o poarta.Cele care sunt intradevar cautate sunt rochiile sirena reprezentate de renumitele polka dots,buline marunte care dau extraordinar pe o fusta ampla din tul de matase a rochiilor. Ce puteti gasi in magazine mai sunt rochiile de mireasa inspirate din epoca jazz-ului farte frumoase dupa parerea mea si rochiile din dantela rara, care urmaresc linia siluetei potrivite pentru miresele mai slabute. Designeri: Carolina Herrera,Oscar de la Renta etc.Daca v-am inspirat,mult noroc sa gasiti haina personalitatii voastre,eu cred ca mi-am gasit-o pe a mea.

0 comentarii: