luni, 22 martie 2010

Stilul bicker

Girl ai auzit de stilul biker? Ei bine eu da si sa-ti zic noutati despre acest lucru.Uitandu-ma mai demult la o prezentare de moda balmain,am observat ca designerul firmei a pus mult accent pe rochiile paietate(desigur si cele fara paiete) si unele top-uri sfasiate intr-un stil obraznic dar in acelasi timp glamour. Nici colantii n-au lipsit mai ales cei din latex imbinate de asemenea cu bluze paietate tinand cont de un stil aparte de gen bicker.
Ce mi-a placut cel mai mult aici,este ca designerul s-a axat pe culori inchise precum negrul,kaki si gri murdar. Ce am vazut mai nou este faptul ca acesta a combinat multe stiluri vestimentare pentru a creea acel bicker unic. Masculinitatea unor jackete cu trena foarte expresive sau pot spune chiar identice cu cele de rock-er au completat tinuta alaturi de nelipsitele fustite din piele neagra sau kiki si nu numai cu acele high boots. Revenind la rochii, nu toate erau paietate,unele fiind cu decolteuri foarte adanci in U, cele mai multe lucitore dar nu numai si cele franjurate au avut succes pe podium sincer mie mi-au cucerit inima.;))Mi se pare ca o rochie sau mai multe erau bandaj.Super tare,sunt un fan inrait dupa hainele bandaj dar spre ghinionul meu nu se prea gasesc in magazine aici. Sa trecem la pantalonii scurti.Lucrati din materiale dure si de asemenea ghotice cu niste acesorii gen lantisoare nu s-au plictisit alaturi de numeroase top-uri de culoare gri murdar.
In cele din urma si tu poti sa fi impresionat de un asemenea evenimente ca si mine. Am descris hainele de la balmain deoarece mi s-au parut mai interesante dintre toate prezentarile sale si in asa fel incat sa iti arat ca stlul bicker este foarte definit aici.Sper ca te-am inspirat si pe tine.

0 comentarii: