sâmbătă, 27 martie 2010

Rochia din piele neagra

Noutatea ce mai tare din moda este ca mai tarziu vedete precum Kate Moss,Leighton Meester etc. pe covorul rosu purtau bineinteles rochii midi si fuste scurte din pele extrem de sexy. Surpriza este ca nu trebuie neaparat sa accesoriezi tinuta.se poate purta simplu si la ,,obiect".
La prezentarea de moda din toamna-iarna 2009/2010 numerosi designeri au impresionat publicul cu unicele creatii mirobolante de piele. Hai sa-l luam prima data pe Karl Lagerfeld,designerul casei de moda Chanel,care a mers pe ideea rochiilor subtiri,cu decolteuri adanci in V,conturand talia cu niste curele din piele intoarsa. Incaltaminea ce pot spune...a dat expresivitate tinutei prin culoarea sandalelor cu platforma albe si negre.Mai stiai ca a fost creata de Coco Chanel prin anii 20'? Astazi,designeri precum Miu Miu, Michael Kors sau Yves Saint Laurent propun o varianta mult mai sexy.
Cel mai mult mi-au placut rochiile create de Christophe Decranin,designerul casei de moda Balmain,el a reusit sa valorifice sexualitatea femeii prin rochiile foarte scurte cu rochii decolteuri adanci fiind mulate si provocatoare,pantaloni sfasiati, si fuste cu talie inalta. Acum stiti de ce iubesc eu colectia Balmain. :)
Ce zici te-am convins? Eu ma voi duce chiar mai tarziu la mall sa-mi achizitionez o piesa vestimentara din piele.

0 comentarii: